donderdag 14 juni 2012

Welcome

Heey! Welkom op Sneakerdreamzz! Ik ben Tessa en ik beheer deze blog :P. Dit is mijn derde blog... Met de andere twee ben ik gestopt, omdat ik er geen zin meer in had :s  Ik hoop dat dat deze keer anders gaat :P. Eh, ik zal me even voorstellen. Ik ben dus Tessa. Mijn hobby's: acteren, muziek maken (ik speel bas en ik drum), basketballen (leukste sport EVER) en wordfreuden xD. Ik zie mezelf qua stijl niet echt als een meisje-meisje. Je weet wel, met Uggs ofzo. Of met rokjes... Ik haat rokjes bij mezelf :o. Nee, wat dat betreft ben ik meer van de sneakers. Vandaar ook de naam Sneakerdreamzz :P. Zonder muziek houd ik de dag niet vol ;p Echt, ik leef op muziek. Ik word er 's ochtends mee wakker en ik ga er 's avonds door slapen. I <3 VAKANTIE ^.^  De hele dag in een shortje & hemdje in de zon zitten, Ipod oortjes in (haha zie je wel, ik ben verslaafd :P) en echt helemaal niks doen. Heerlijk. Normaal ben ik altijd best actief, maar niet als de zon schijnt. Dan heeft de mens rust nodig ;P. Ik mag dan geen meisje-meisje zijn, voor een dagje shoppen ben ik altijd in. Als ik ga shoppen ga ik meestal langs winkels als de Pro, The Sting, de H&M en vele, vele andere winkels :P Morgen ga ik shoppen :D . Voor schoolspullen voor volgend jaar. Beetje vroeg, maar als je in de vakantie gaat is alles al weg :S. En ik wil een playsuit :D. Een vette denim ofzo. xD O, trouwens, een vriendin van me en een vriendin van haar hebben samen een superleuke blog: red kissable lips . Moet je echt een keer op kijken! Allemaal superhandige beautytips :P En een andere vriendin heeft een youtubeaccount, waar ze gitaarlessen geeft: suzy . Ik wil ook gitaar kunnen spelen. Ik heb echt respect voor alle mensen die dat kunnen :O. Dus speel je gitaar: bij deze, respect :P WHUAAAAA waarom is het nog geen vakantie ^.^ Ik ga echt een keer 1 middag alle muziek van mijn Ipod afhalen en er weer nieuwe opzetten xD.  Nou dat was alles overmezelf wel (en over een paar van mijn vrienden :P). Alvast veel kijkplezier ^.^ Grtz Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten