zaterdag 16 juni 2012

It's bikinitime!!

Hooi! Bijna iedereen vindt een gezonde levensstijl belangrijk. Dat is het natuurlijk ook ^.^ En in de zomer, wanneer de bikini's/badpakken tevoorschijn komen, vinden we het ineens SUPER belangrijk :p Daarom dacht ik: ik ga even een paar tips verzinnen xD. Ik zeg niet dat ze goed zijn, ik heb ze immers zelf verzonnen -.-". Hope it works!! Hier de tips:

Varieer wat je eet. Dit lees je overal bovenaan in een artikel. Het is ook gewoon belangrijk. Er bestaat geen 1 voedingsmiddel dat alle stoffen bevat die je nodig hebt (._.). Daarom is de Schijf Van Vijf bedacht xD Als je iedere dag uit elk vak iets eet, zit je goed ;p

Eet NOOIT te veel. Als je een keer uit eten gaat, eet je al snel te veel. Op zich is dat voor 1 keer niet erg ofzo, maar maak er geen gewoonte van om iedere dag jezelf helemaal vol te proppen tot je bijna moet kotsen. Daar wordt niemand blij van ;p

Eet veel groente, fruit & brood. Ze geven je snel een gevoel dat je gevuld bent, zodat je niet te veel gaat eten. Ze bevatten weinig calorieën (als je brood met beleg eet en niet beleg met brood :D), veel vitamines, mineralen & voedingsvezels en ze verkleinen de kans op ernstige ziektes :D Pure chocola verkleint de kans op een hartaanval later, dus iedere dag een HEEEEEL KLEIN BEETJE pure chocola is goed voor je. Dat je er puisten van krijgt blijkt, volgens mij heb ik dat ooit gehoord, een fabel te zijn.

Eet zo min mogenlijk verzadigd vet. Een beetje vet uit boter is goed voor je, maar overdrijf het niet. Doe dus bijvoorbeeld niet 37397593642 kilo boter op je brood :p. Eet niet te vaak gefrituurde dingen, hier zit echt HEEL veel verzadigd vet in...

Oke, dit waren de tips, ik hoop dat je hier wat aan hebt ;p  Alvast een superfijne zomer!! Tnx 4 watching!! Grtz Tessa

1 opmerking: