vrijdag 15 juni 2012

Shop things

Hola! Ik ben net bij de stad geweest, en heb daar vast een paar van mijn volgend-jaar-schoolspullen gekocht ^,^ hier de dingen die ik heb gekocht:

Mijn agenda:
    €14.95 V&D


 Mijn aantekeningenschrift €6.95 V&D


 Een coole rekbare kaft €2.99 V&D Aan te raden, hierdoor hoef je je boeken niet meer uren te kaften maar stop je het gewoon om je boek heen. Deze vond ik het coolst, maar er zijn nog vele andere ontwerpen ^.^


 10 Bic pennen €5.69 V&D Bic pennen vind ik de fijnste pennen, vandaar dat ik ze jaar, na jaar, na jaar, na jaar gebruik. Je kan een heel jaar doen met zo'n pakje, als het niet al meer is. Ik doe er een jaar over. :p
 mijn nieuwe kaftpapier :p

En ik heb een nieuw horlogebandje gekocht, want mijn oude was kapot :O
 €12.99 Lucardi

Helaas kon ik geen playsuit vinden :( dus nu moet ik er een op het internet zoeken. Waar te beginnen... Als je dit leest, en je weet een goede site voor playsuits (;P) zet die dan pliezzz in de reacties :3

Op zich lijkt het kaftpapier dat ik net heb gekocht best op dat wat ik dit jaar heb gebruikt; allebei smileys:

 haha zie je ^.^

Oke dat was t dan weeeeeer ^.^ cu later !! Grtz Tessa


3 opmerkingen: