maandag 18 juni 2012

Einde van het schooljaar ^.^

Hoi! YES YES YES YES YES Het einde van het schooljaar is gekomen!! De meeste scholen hebben nu alleen nog maar een pww (lekker zo vlak voor de vakantie -.-") en rapporten krijgen&boeken inleveren enzo. Ik zit nu midden in de pww. Alleen morgen en overmorgen nog, daarna op vrijdag rapporten krijgen en volgende week dinsdag boeken inleveren. En daarna VAKANTIEEEE! Gisteren, toen ik mijn kamer op ging ruimen (i know, ik ben ook geschokt ;p) ging ik al mijn boeken ontkaften. Dat leverde een paar mooie foto's op xD :
 
Mijn schoolboeken
Mijn kaftpapier ^.^
 Haha, ik hou van het einde van het schooljaar! Het is natuurlijk heel stom dat je je vrienden / vriendinnen gaat missen. Maar het blijft wel VAKANTIE!! 6/7 WEKEN GEEN SCHOOL!!!!! :p het enige wat je in de vakantie moet doen is 1 dag schoolspullen kopen en boeken kaften :O Trouwens, ik zou snel schoolspullen kopen, in de vakantie zijn de leukste dingen al weg.. Ik heb al schoolspullen gekocht, zoals je hier kan zien. (ik heb er een post over gemaakt, zoals je misschien al weet/nog weet ^.^) Bij de V&D (waar ik ben geweest) had je een nickelson agenda (KOTSKOTSKOTS) (nickelsonjas = vuilniszak met nepbontje erop. Heb ik gelijk of heb ik gelijk?  ;p) Sorry als jij misschien nickelson wel mooi vindt, maar ik kots er echt van...  Okeeeee ik dwaal weer af. Volgende week dinsdag, als ik mijn boeken ingeleverd heb ga ik echt een vreugdedansje doen ~(^-^~) ~(^-^)~ (~^-^)~ Ik heb echt zin in de zomervakantie!! We gaan kamperen in Frankrijk en Zwitserland. Niet heel lang, helaas.  I LOVEE KAMPEREN :O. Dit is de definitie van kamperen voor mij: Lekker in de zon buiten zitten, niets doen, luisteren naar muziek van mn ipod (die binnenkort twee nieuwe hoesjes krijgt :D), af en toe een beetje zwemmen in het meer dat aan de camping ligt en kletsen met vrienden die meegaan (Sam & Juul ^.^). Oftewel: HELEMAAL NIETS DOEN ^.^ Kamperen is lekker warm (in de zomer, in de winter is het KILLING), het is gezellig als je met vrienden bent en je hoeft niet steeds je kamer op te ruimen. >_< . Afwassen moet wel, maar omdat we met veel mensen zijn, zal dat maar heel soms zijn ^.^ Onze campings hebben wifi, dus ik kan vanuit daar toch op Sneakerdreamzz dingen blijven posten ^.^.
Dat was het al weer :0. ALVAST HEEL VEEL PLEZIER IN JOU ZOMERVAKANTIE!! Als je je verveelt, denk dan terug aan deze tips: Antivervelingstips voor een geweldige zomervakantie! Fricking (meuhahahahaha >:P) tnx 4 watching!!!!!!!!!! Grtz Tessa die SUPER veel zin heeft in de zomervakantie ^.^

1 opmerking:

  1. de nickelson agenda is zo leuk ik ga hem zeker kopen ~!!!!! en ook met de tas en map enz dan ben ik echt cool en hoor ik erbij i <3 nickelson!!!!1!!!!!!


    (nee ik kreeg moordneigingen toen ik hoorde dat er een agenda was)

    BeantwoordenVerwijderen