zaterdag 16 juni 2012

Shazam

Hoi! Ik heb Shazam gebruikt om New Age van Marlon Roudette te ontdekken. Het is echt handig ;p Ik heb Shazam ook op mijn ipod. zo werkt het:
1. Download shazam xD
2. Druk op 'tikken voor shazam'
3. Laat shazam het liedje herkennen
4. BAM de titel en zanger/zangeres van het liedje dat je zocht, maar waarvan je de naam/zangeres  niet meer weet, verschijnt op je scherm ^.^
Als ik een liedje op de radio hoor en dan denk: WHAAAAA DAT LIED IS VET/MOOI HOE HEET HET?, dan kijk ik ff op shazam en dan BAM zie je het in een keer. Hoezo nice! ;p
Whoaaa ik ben nu reclame aant maken.. bad me... Nouja ik vind het een fijne app, dus als je ook soms van dat soort momenten hebt als ik net beschreef, DOWNLOAD ;p
Da was t xD Tnx 4 watching ^.^ Grtz tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten