dinsdag 19 juni 2012

Ipodhoesjes zijn binnen :D

hoooooi! YES YES YES YES YES!! mijn ipodhoesjes zijn binnen :D best snel, aangezien ik ze gister heb besteld >.< Hier zijn ze:
 Het cassettebandje :D


En de ENGEL!! :D

YEAH nu is mijn hele dag weer goed ^.^ Btw, mijn dag was niet goed omdat ik nog steeds moet leren voor de proefwerkweek. Maargoed, nog maar ff, vanaf morgen heb ik VAKANTIEEE (als je boeken inleveren enzo niet meetelt)!! Dagen waar ik zin in heb/had:
Maandag: eerste twee uur vrij en maar 1 pw >.<
Dinsdag: laatste middag dat ik hoef te leren en ipodhoesjes binnen :D
Woensdag: laatste pw's en daarna VAKANTIE!
Donderdag: naar de kapper met Suzy. Ik laat mijn pony paars/blauw verven (welke kleur moet ik doen? ik weet het nog steeds niet :s) Suzy laat het zwart verven met rood onderin (AWESOME!!)
Vrijdag: helemaal niets doen behalve naar een voorstelling op school kijken : /
Zaterdag: scouting!!! :D en feest van vriendinnen :D
Zondag: naar dippiedoe met een paar kleine kindjes die het leuk vonden als ik mee zou gaan xD
Maandag: HELEMAAL NIETS :D
Dinsdag: boeken inleveren. daarna serieus VAKANTIEEEEE :DD
Je ziet al: ik verheug me op komende week :P
Owkeee dat wou ik even kwijt xD Tis uiteindelijk toch meer geworden als dat ik had gedacht :p
BTW!!! Dankzij jullie geweldige mensen zitten we nu op de 625 pagevieuws! YOU ARE AWESOME :D
SOOOOOO TNX 4 WATCHING!! Grtz Tessa >_<










Geen opmerkingen:

Een reactie posten