zondag 17 juni 2012

Nagellak ^.^

Hoi! Ik weet dat nagellak niets voor mij lijkt, is het ook niet..., maar op de een of andere manier heb ik toch best veel nagellakken/nagellakflesjes/nagellakjes (^.__ .^) Waarom weet ik ook niet... Maarrrr, om te laten zien dat ik toch nog steeds een meisje ben (meuhahaha) dacht ik: ik doe eens een post over nagellak ^.^ Hier een paar coole filmpjes (van Cutepolish )
Deze heb ik ooit een keer geprobeerd met martha (van red kissable lips ). Bij haar was het gelukt, bij mij zag het er behoorlijk vaag uit.... ^.^

Ook een keer geprobeerd. T zag er best vet uit!

Ik ben echt fan van angry birds XD

Deze zijn gewoon te AWESOME!!! :0

 I LOVEEEEE SNEAKERS

Ik heb ooit zwarte nagellak met kersen erop gehad, had mijn nicht gedaan. (zij is genius met nagellak) ^.^
AWESOMEEEEE!

Er zijn nog veeeeel meer coole filmpjes van cutepolish, daarvoor moet je op haar youtubeaccount kijken ;p Deze vond ik gewoon het vetst ^.^ Nouuuuu, tnx 4 watching!!!! Grtz Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten