dinsdag 19 juni 2012

Schoenen



Heyow! Dit wordt een post over schoenen. Ik weet dat ook dat niet echt bij mij past, maar het gaat voornamelijk over sneakers/gympen. ^.^ Ik heb best veel schoenen :S Al mijn schoenen zijn sneakers of gympen. Even voor de mensen die niet weten wat het verschil tussen sneakers en gympen is: sneakers zijn van die grote 'gevallen', bijvoorbeeld nikes. Gympen zijn de wat kleinere 'gevallen', zoals bijvoorbeeld allstars. Maargoed. Dit zijn mijn schoenen: (waarom ik er foto's van  maak weet ik ook niet O.o)
mijn blauwe allstars (gekocht bij de Pro,
voor €55)
Mijn British Knight's (gekocht op
www.large.nl voor €30. Nu zijn ze €55
Dus ik was precies op tijd :p)
Mijn Graceland's
(gekocht op de koniginnemarkt in Groningen voor €2 :O)
    
Mijn andere allstars (ook gekocht bij de pro,
voor €55!!)

Mijn vans ^.^ (gekocht bij de pro voor 60 euro)
    
Mijn Nike's. (Beide gekocht bij de Pro voor
40 euro) De nike's op de rechterfoto zijn mijn favo schoenen
Ik denk dat je dat ook wel kan zien (ze zijn een beetje versleten) ;p

Yeah, dat waren mijn schoenen ^.^ Mijn Graceland's heb ik echt al heel vaak gedragen en mijn zwart/blauwe nike's draag ik nu het vaakst xD
Woooow ik koop echt veel schoenen bij de Pro O.O
Binnenkort, als ik genoeg gespaard heb, wat niet erg opschiet na de ipodhoesjes ^,^, ga ik misschien nieuwe nike's kopen. Ik hou echt van Nike's!  Ze lopen lekker en ze zien er cool uit (vind ik ^.^)  
Waarom ik eigenlijk alleen sneakers/gympen koop weet ik niet... Ik denk dat het gewoon mijn stijl is ;P. Laarsjes zijn niks voor mij. Sandalen al helemaal niet (ik haat sandalen bij mezelf o_O). Hakken zijn ook geen optie, want als ik, met mijn 1,82 hakken aan ga doen.... Nou ja dat lijkt me duidelijk ;P dan ben ik echt een reus :o. Ballerina's passen al helemaal niet bij mij ;p volgens mij blijven er dan alleen nog maar gympen en sneakers over xD
Okiii dat was het ^.^ Tnx 4 watching !!!!!! Grtz Tessaaaa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten