zondag 17 juni 2012

Anti-vervelingstips voor de zomervakantie ^.^

Hoi! Nog maar heel even tot het zomervakantie is :D. 6/7 weken van niks doen en/of op vakantie gaan ^.^ De enige vakantie waarin je helemaal geen huiswerk hebt ;p. Ik hou echt van de zomervakantie! 6/7 weken is een lange tijd, waarin je misschien een middag hebt waarop je denkt: ik verveel me dood... Ik zeg niet dat het hoeft, het is ook heel onwaarschijnlijk, maar voor de zekerheid zijn hier een paar tips voor de beste zomervakantie ever!!
Tip 1: Denk aan alles, BEHALVE SCHOOL! Op deze manier ga je ontspannen de zomer in ;P
Tip 2: doe een welness-middagje: verzorg je lichaam op elke manier die mogelijk is ;p. Denk aan een scrubje, maskertje, pedi- en manicure en weet ik het hoeveel je nog kan bedenken ;p
Tip 3: Ga milkshakes maken! In het vorige bericht heeft suzy al een recept van OVERHEERLIJKE oreo-milkshakes gezet :D Die moet je echt een keer proberen, ze zijn echt goddelijk :o Je kan ook andere milkshakes maken, zoals een aardbeienshake:
Voor ongeveer 5 glazen heb je nodig: 500 gram aardbeien, halve liter melk, 250 ml roomijs (meer mag ook, wees er vooral niet zuinig mee ^.^) en zoveel suiker als je zelf wil ^.^. Hoe: Haal de kroontjes van de aardbeien, halveer ze en pureer ze daarna (met een blender/staafmixer). Voeg het roomijs, de melk en het suiker toe, mix het door elkaar en BAM! Daar is je aardbeienshake xD
Je kan ook een bananenshake maken:
Voor ongeveer 4 glazen heb je nodig: 400 ml melk, 4 bananen, 200 ml roomijs (zelfde regel als daarnet xD) en suiker. Hoe: Snij de banaan in stukken en pureer het. Voeg daarna de melk, het roomijs en de suiker toe, mix het door elkaar en BAM! Daar is je bananenshake ;p
Er zijn natuurlijk nog vele andere milkshakes, maar ik ben het meest fan van deze drie ^.^
Tip 4: Ga sporten. Ik weet dat het niet heel leuk klinkt, maar je zult zien dat je er vrolijk van wordt. Als je sport maak je namelijk een stofje aan, waardoor je je vrolijk voelt. ^.^ Ga bijvoorbeeld met vrienden/vriendinnen touwtjespringen. Het klinkt kinderachtig, maar je valt er echt HEEL erg van af :p
Tip 5: Ga kamperen met vrienden/vriendinnen. De hele tijd in een tentje zitten lijkt stom (ben ik het totaal niet mee eens verder, maar de meerderheid van de mensen vindt dat...), maar het is echt heel gezellig!
Tip 6: Zoek een vakantiebaantje. Twee voordelen: het houd je bezig & je verdient er wat mee xD
Tip 7: Hou een filmmarathon. Dit kan met vriendinnen/vrienden (is gezelliger), maar het kan ook alleen of met familie ofzo ;)
Tip 8:  Pak al je favoriete tijdschriften & ga een middag magazine's lezen ^.^
Tip 9: Zoek foto's die je leuk vindt en stop ze in een fotoboek (je kan er ook een poster van maken, dat heb ik een keer gedaan, is ook leuk xD)
Tip 10: Gooi alle muziek van je ipod/mp3/mp4/mobiel en zet er liedjes op die je nu helemaal geweldig vind :D
Tip 11: Misschien wel de beste tip: kijk elke dag op Sneakerdreamzz xD

Oke, dat waren alle tips die ik ongeveer kon bedenken. Er zijn natuurlijk nog veeeeel meer dingen die je kan doen, maar dit was het enige wat ik zo gauw kon bedenken :p Nou, alvast een HEEEEELE fijne zomervakantie!!! Tnx 4 watching! Grtz Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten