donderdag 14 juni 2012

Pww

Hey! Het is weer proefwerkweek... In heel nederland zitten jongeren zich uit de naad te werken, en dat de week voor de vakantie.. Waarom denken leraren dat ze zoiets zomaar nu kunnen plannen :o op mijn school hebben we 4 pww's per jaar. Echt te veel.. Maar goed, als leerling kan je daar niet veel aan doen en ben je dus genoodzaakt om jezelf kapot te leren, terwijl je net zo goed buiten kan zitten... Als ik in een bepaald klaslokaal zit, heb ik uitzicht over de lerarenkamer en het buitenstuk daarvan. Toen het snikheet was en mijn klas en ik bijna smolten van de hitte, zaten sommige leraren buiten, lekker in het zonnetje een colaatje te drinken en een stuk taart naar binnen te werken o.O Dat is gewoon asociaal xD. En nu zitten we, in een week waarin het best lekker weer is (als je die MEGAonweersbuien niet meerekent) binnen in een lokaal, gebogen over een A4-tje met de meest onmogelijke vragen, te stressen, terwijl de leraren die erbij zitten gewoon lekker kunnen internetten ;o. Flauw toch! ;p nou ik ga weer verder leren. jEEEEEEEJ -.-" grtz tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten