maandag 18 juni 2012

Haar kleuren ^.^

Hoi! Het is duidelijk! Ik ga mijn pony in een leuk kleurtje verven!! Welke kleur weet ik alleen nog niet. Dus bij deze: WEET IEMAND EEN LEUK KLEURTJE VOOR BIJ BRUIN HAAR? Ik heb echt geen idee namelijk!! Ik wou het eerst paars doen, dat heeft mijn zus ook gehad, ze heeft ook bruin haar en het zag er best vet uit ^.^. Turquoise lijkt me ook cool! Ik hoor van veel mensen dat rood ook vet zou zijn, maar ik heb geen idee hoe het eruit ziet met bruin haar ?? :p . Nou, als je een leuk kleurtje weet: pliezz zet het in de reacties :o
Voor alle engelse mensen IN WHAT COLOUR SHALL I PAINT MY HAIR? PLEASE PUT IT IN THE REACTIONS ^.^
Okii dat was t! Tnx 4 watching en als je iets in de reacties zet: ook dankje daarvoor! Grtz Tessa

1 opmerking:

  1. De roze die ik had is op zich wel een mooie kleur die ook best lang blijft zitten, en paars is natuurlijk super vet, maar gaat er snel uit.

    BeantwoordenVerwijderen