zondag 2 september 2012

What2Have Basketbal Edition

Hooi! Niet alleen school, maar ook sporten en andere hobby's zijn weer begonnen :D Omdat dit het begin van het seizoen is en ik basketbal gewoon heel leuk vind, dacht ik: laat ik er maar eens een post over doen.
Dingen die je nodig hebt/ ik gebruik bij basketbal:
  • Een basketbal (natuurlijk). Mijn bal is van mijn moeder geweest, er staan allemaal namen en rugnummers van haar vroegere team op. Ik ben van plan om een andere te kopen, met de opdruk van een Amerikaans team, zoals Chigago Bulls of de Lakers
  •  
  • Speciale schoenen. Op normale gymschoenen kan het ook, maar dan verschuif je er veel in en als je springt vangen ze de klap niet echt op. Die van mij zijn van Nike en hebben een soort extra stuk vering onder de schoen, voor als je veel springt, wat vaak gebeurt bij mijn positie in het veld ;p
 
  • Tenue's. Hoeft natuurlijk niet, maar het ziet er wel stoer uit ;p Ik heb 2 trainings-tenue's. Één daarvan is reversible; als je m binnenste-buiten doet, heb je een andere kleur. ;p. En de andere is van Chigago Bulls. Een wedstrijdtenue heb ik nog niet, die wordt pas bij de eerste wedstrijd gegeven...
  • Chigago Bulls-tenue van de achterkant
    Chicago Bulls-tenue van de voorkant

    



      Wit tenue van de achterkant
    Wit tenue van de voorkant
    

    
    Zwart tenue van de achterkant
    Zwart tenue van de voorkant









     
 
 
  • Een trainingspak. Oftewel gewoon wat je draagt als je naar de wedstrijd toe gaat (of je moet je daar om willen kleden), of wanneer je tijdens de wedstrijd op de bank zit als wissel.  Meestal heb je onder je trainingspak je wedstrijd tenue al aan. Mijn trainingspak heb ik gewoon zelf samengesteld ;p. Het is een trui van Chigago Bulls/Adidas met een joggingbroek van de Bristol ;p
  • Haarspullen. Klinkt misschien tuttig, maar ik gebruik het alleen zodat mijn haar niet in mijn gezicht zit ;p Zonder haarlak gaat mijn pony (ondanks de haarband!!!) irritant doen. Wanneer de training voorbij is en ik de haarband uit doe, gaat mijn pony overeind staan door de haarlak. Doe er dus ook weer niet te veel in!! ;p


Haarspray
elastiekjes
Haarband

     
  • En natuurlijk Deo ;p
 

 
     Nou, dit is wel zo'n beetje alles wat je nodig hebt ;p
    Dat wou ik weer even kwijt xD
    Doeeeegggg!! Grtz Tessa
     

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten