vrijdag 31 augustus 2012

Nice outfit!!

Hoooi! Ik moet binnenkort weer naar de stad, want ik heb nieuwe broeken nodig. :D
De perfecte gelegenheid om op www.hm.com iets te 'passen'. Dit wil zeggen dat er een foto van een model is en jij haar kleren aan kan doen om te zien of het er wel echt leuk uitziet en of het bij elkaar past ofzo.. Soms als ik me verveel doe ik dat wel eens, meestal vind ik dan wel een paar dingen die ik leuk vind, maar er zijn ook vaak dingen waarvan ik denk: WHUAAA HOEZO ZOU IEMAND DAT AANDOEN :O. Want die zijn dan gewoon zo... ehm... apart... Zoiezo is er best veel van de H&M niet echt mijn stijl, maar er zijn ook veel sportieve dingen daar, die ik dan weer wel leuk vind ;p.
Maar ik moet nog broeken hebben.... En ik wil een Denim Blouse:
Niet meer verkrijgbaar bij Wehkamp.nl D:
Die vind ik echt cool!!! Mensen die niet mijn stijl hebben kunnen ze natuurlijk ook aan, maar dan met iets anders dan sneakers combineren ;p. Op school zie ik best veel mensen die zo iets hebben, maar dan met een 'female touch'. Dus met ballerina's ofzo. Mij zal je niet snel ballerina's zien dragen, dus ik zou voor mijn All Stars of Vans gaan. Of als ik in een gekke bui ben mijn Nike's ;p
Dan zou ik er een gekleurde broek bij doen:

Ik ben altijd al fan geweest van gekleurde broeken. Vroeger liep ik in de winter met een knalgele broek rond ;p.
En natuurlijk combineren met gympen/sneakers :D. Het coolst zou ik vinden: de denim blouse, de Geisha broek en een paar van deze Converse All Stars :D Ze zijn zo mooi :'o
of

Yeah. Dat wou ik even kwijt ;p
Doegggg!! Grtzz Tessa

Wat zou jij combineren met deze blouse??

2 opmerkingen: